Doświadczenie biznesowe

Na co dzień łączę rozwój w pracy psychoterapeutycznej z pracą w biznesie – w Salestube (najlepsza agencja digitalowa w 2021 roku według rankingu Media Marketing Polska) zarządzam 20 kilku osobowym działem Paid Social (płatne kampanie w mediach społecznościowych). Mam ponad 6 letnie doświadczenie w pracy menedżera. Jestem również twórcą pierwszego polskiego bloga na temat reklamy w mediach społecznościowych – PaidSocial.pl oraz podcastu na ten temat – Reklama w mediach społecznościowych.

Zanim zacząłem pracować w digital marketingu przez blisko 6 lat pracowałem jako badacz rynku w czołowych agencjach badawczych (TNS OBOP – teraz Kantar, GfK Polonia) pracując przy badaniach ilościowych związanych z testami produktów, badaniem zachowań konsumenckich, badania w ramach procesu NPD (new product development).


Mam doświadczenie w przemówieniach publicznych (ostatnie konferencje na których występowałem jako prelegent: Data Driven Decision 2.0 – maj 2019, Kongres Badaczy PTBRiO – październik 2018).